prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta

Vrhovac, Dragan
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Vrhovac, D. (2020). Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, D. (2020). 'Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 20.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac D. Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2020 [pristupljeno 20.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

D. Vrhovac, "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.