Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta

Dragan Vrhovac (2020)
Marko Marulic Polytechnic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document

Vrhovac, D. (2020). Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, D. (2020). 'Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 09 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac D. Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2020 [cited 2020 April 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

D. Vrhovac, "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Islandora Bookmark - Please login to use this feature