prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta

Vrhovac, Dragan
Marko Marulic Polytechnic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Cite this document

Vrhovac, D. (2020). Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, D. (2020). 'Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac D. Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2020 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

D. Vrhovac, "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Islandora Bookmark - Please login to use this feature