Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Šabić, E. (2019). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
Šabić, Ena. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
Šabić, Ena. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
Šabić, E. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
Šabić E. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2019 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
E. Šabić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419