Šabić, E. (2019). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
Šabić, Ena. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
Šabić, Ena. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
Šabić, E. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 01 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
Šabić E. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2019 [cited 2021 March 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419
E. Šabić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:567419