prikaz prve stranice dokumenta VISUAL BRAND INDENTITY AND ITS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOUR
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
VISUAL BRAND INDENTITY AND ITS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOUR

Vujasinović, Tanja
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Vujasinović, T. (2012). VISUAL BRAND INDENTITY AND ITS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOUR (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:402604

Vujasinović, Tanja. "VISUAL BRAND INDENTITY AND ITS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOUR." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:402604

Vujasinović, Tanja. "VISUAL BRAND INDENTITY AND ITS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOUR." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:402604

Vujasinović, T. (2012). 'VISUAL BRAND INDENTITY AND ITS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOUR', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:402604

Vujasinović T. VISUAL BRAND INDENTITY AND ITS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOUR [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2012 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:402604

T. Vujasinović, "VISUAL BRAND INDENTITY AND ITS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOUR", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:402604

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.