Tešić, P. (2025). Utjecaj subliminalnih poruka na ponašanje potrošača u marketingu (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:746755
Tešić, Petra. "Utjecaj subliminalnih poruka na ponašanje potrošača u marketingu." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:746755
Tešić, Petra. "Utjecaj subliminalnih poruka na ponašanje potrošača u marketingu." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:746755
Tešić, P. (2025). 'Utjecaj subliminalnih poruka na ponašanje potrošača u marketingu', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 02.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:746755
Tešić P. Utjecaj subliminalnih poruka na ponašanje potrošača u marketingu [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2025 [pristupljeno 02.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:746755
P. Tešić, "Utjecaj subliminalnih poruka na ponašanje potrošača u marketingu", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:746755