prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača

Duran, Ivana
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Duran, I. (2024). Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, Ivana. "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, Ivana. "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, I. (2024). 'Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran I. Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2024 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

I. Duran, "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.