prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača

Duran, Ivana
University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Cite this document

Duran, I. (2024). Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, Ivana. "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, Ivana. "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran, I. (2024). 'Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Duran I. Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2024 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

I. Duran, "Utjecaj održivih marketinških inicijativa na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:083431

Please login to the repository to save this object to your list.