Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Tomaš, N. (2023). Segmentacija i tržišno pozicioniranje na primjeru Novalac prental kapsula (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:491977
Tomaš, Nevenka. "Segmentacija i tržišno pozicioniranje na primjeru Novalac prental kapsula." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:491977
Tomaš, Nevenka. "Segmentacija i tržišno pozicioniranje na primjeru Novalac prental kapsula." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:491977
Tomaš, N. (2023). 'Segmentacija i tržišno pozicioniranje na primjeru Novalac prental kapsula', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:491977
Tomaš N. Segmentacija i tržišno pozicioniranje na primjeru Novalac prental kapsula [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2023 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:491977
N. Tomaš, "Segmentacija i tržišno pozicioniranje na primjeru Novalac prental kapsula", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:491977