Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Uzelac, P. (2022). Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru (Specijalistički diplomski stručni). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, P. (2022). 'Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac P. Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru [Specijalistički diplomski stručni]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
P. Uzelac, "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645