University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document
Uzelac, P. (2022). Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru (Master's thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, P. (2022). 'Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru', Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 21 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac P. Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru [Master's thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2022 [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
P. Uzelac, "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru", Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645