Uzelac, P. (2022). Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, Pavao. "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru." Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac, P. (2022). 'Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru', Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 01 April 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
Uzelac P. Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru [Master's thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2022 [cited 2023 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645
P. Uzelac, "Strategija društveno odgovornog poslovanja kao čimbenik uspješnog poslovanja poduzeća na primjeru hotelskog poduzeća Ilirija d.d. Biograd na moru", Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:935645