prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kvalitete na zadovoljstvo potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj kvalitete na zadovoljstvo potrošača

Novaković, Jugoslava
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Novaković, J. (2019). Utjecaj kvalitete na zadovoljstvo potrošača (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:276302

Novaković, Jugoslava. "Utjecaj kvalitete na zadovoljstvo potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:276302

Novaković, Jugoslava. "Utjecaj kvalitete na zadovoljstvo potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:276302

Novaković, J. (2019). 'Utjecaj kvalitete na zadovoljstvo potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 04.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:276302

Novaković J. Utjecaj kvalitete na zadovoljstvo potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2019 [pristupljeno 04.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:276302

J. Novaković, "Utjecaj kvalitete na zadovoljstvo potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:276302

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.