Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Barać, T. (2019). Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, T. (2019). 'Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać T. Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
T. Barać, "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093