prikaz prve stranice dokumenta Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa

Barać, Tomislav
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Barać, T. (2019). Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Barać, T. (2019). 'Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Barać T. Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2019 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

T. Barać, "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.