Barać, T. (2019). Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, T. (2019). 'Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 02 April 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać T. Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2019 [cited 2023 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
T. Barać, "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093