University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document
Barać, T. (2019). Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać, T. (2019). 'Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 12 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
Barać T. Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2019 [cited 2025 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093
T. Barać, "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093