Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Vrhovac, D. (2020). Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
Vrhovac, D. (2020). 'Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
Vrhovac D. Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2020 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
D. Vrhovac, "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777