Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta

Dragan Vrhovac (2020)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad

Vrhovac, D. (2020). Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, D. (2020). 'Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 10.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac D. Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2020 [pristupljeno 10.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

D. Vrhovac, "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.