Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Ante Klarić (2010)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad

Klarić, A. (2010). UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, Ante. "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, Ante. "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, A. (2010). 'UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 17.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić A. UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2010 [pristupljeno 17.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

A. Klarić, "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296