Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Ante Klarić (2010)
Marko Marulic Polytechnic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document

Klarić, A. (2010). UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, Ante. "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, Ante. "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić, A. (2010). 'UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 21 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

Klarić A. UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2010 [cited 2019 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296

A. Klarić, "UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:903296