završni rad
UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Vladimir Biserko (2009)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad...

Biserko, V. (2009). UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

Biserko, Vladimir. "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

Biserko, Vladimir. "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

Biserko, V. (2009). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 21.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

Biserko V. UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2009 [pristupljeno 21.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

V. Biserko, "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084