Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Biserko, V. (2009). UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084
Biserko, Vladimir. "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084
Biserko, Vladimir. "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084
Biserko, V. (2009). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084
Biserko V. UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2009 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084
V. Biserko, "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084