undergraduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Vladimir Biserko (2009)
Marko Marulic Polytechnic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document...

Biserko, V. (2009). UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

Biserko, Vladimir. "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

Biserko, Vladimir. "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

Biserko, V. (2009). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 21 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

Biserko V. UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2009 [cited 2019 July 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084

V. Biserko, "UTJECAJ DRUŠTVENIH I OSOBNIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2009. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:375084