završni rad
Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam

Antonija Ajduk (2016)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad...

Ajduk, A. (2016). Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

Ajduk, Antonija. "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

Ajduk, Antonija. "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

Ajduk, A. (2016). 'Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

Ajduk A. Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

A. Ajduk, "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286