Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Ajduk, A. (2016). Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286
Ajduk, Antonija. "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286
Ajduk, Antonija. "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286
Ajduk, A. (2016). 'Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286
Ajduk A. Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286
A. Ajduk, "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286