undergraduate thesis
Advertising via social media with a special focus tourism

Antonija Ajduk (2016)
Marko Marulic Polytechnic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document...

Ajduk, A. (2016). Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

Ajduk, Antonija. "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

Ajduk, Antonija. "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

Ajduk, A. (2016). 'Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

Ajduk A. Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2016 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286

A. Ajduk, "Oglašavanje putem društvenih mreža sa posebnim osvrtom na turizam", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:043286