završni rad
Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača

Katarina Šljivić (2016)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad...

Šljivić, K. (2016). Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, K. (2016). 'Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 19.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić K. Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 19.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

K. Šljivić, "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073