prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača

Šljivić, Katarina
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Šljivić, K. (2016). Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, K. (2016). 'Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 25.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić K. Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 25.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

K. Šljivić, "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.