Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
The impact of personal, psychological and social factors on consumer behavior

Katarina Šljivić (2016)
Marko Marulic Polytechnic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document

Šljivić, K. (2016). Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, K. (2016). 'Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 17 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić K. Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2016 [cited 2019 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

K. Šljivić, "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073