prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača

Šljivić, Katarina
Marko Marulic Polytechnic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Cite this document

Šljivić, K. (2016). Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić, K. (2016). 'Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Šljivić K. Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2016 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

K. Šljivić, "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073

Islandora Bookmark - Please login to use this feature