Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Kereta, L. (2016). Percepcija i stavovi potrošača prema luksuznim markama (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:715433
Kereta, Lorena. "Percepcija i stavovi potrošača prema luksuznim markama." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:715433
Kereta, Lorena. "Percepcija i stavovi potrošača prema luksuznim markama." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:715433
Kereta, L. (2016). 'Percepcija i stavovi potrošača prema luksuznim markama', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:715433
Kereta L. Percepcija i stavovi potrošača prema luksuznim markama [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:715433
L. Kereta, "Percepcija i stavovi potrošača prema luksuznim markama", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:715433