Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Biuk, Z. (2017). Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji (Specijalistički diplomski stručni). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Biuk, Z. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Biuk Z. Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji [Specijalistički diplomski stručni]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2017 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Z. Biuk, "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259