Biuk, Z. (2017). Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Biuk, Z. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji', Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 27 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Biuk Z. Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji [Master's thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2017 [cited 2023 January 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259
Z. Biuk, "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji", Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259