Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The influence of social networks on making a purchase decision

Zrinka Biuk (2017)
Marko Marulic Polytechnic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document

Biuk, Z. (2017). Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Z. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji', Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 23 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk Z. Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji [Master's thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2017 [cited 2019 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Z. Biuk, "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji", Master's thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259