završni rad
Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja

Adam Pinterović (2018)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad...

Pinterović, A. (2018). Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Pinterović, Adam. "Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Pinterović, Adam. "Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Pinterović, A. (2018). 'Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Pinterović A. Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2018 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

A. Pinterović, "Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830