University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document
Banovac, A. (2020). Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
Banovac, Antonela. "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
Banovac, Antonela. "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
Banovac, A. (2020). 'Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
Banovac A. Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2020 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
A. Banovac, "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606