prikaz prve stranice dokumenta Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije

Banovac, Antonela
University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Cite this document

Banovac, A. (2020). Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Banovac, Antonela. "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Banovac, Antonela. "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Banovac, A. (2020). 'Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 24 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Banovac A. Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2020 [cited 2024 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

A. Banovac, "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606

Please login to the repository to save this object to your list.