Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Banovac, A. (2020). Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
Banovac, Antonela. "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
Banovac, Antonela. "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
Banovac, A. (2020). 'Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
Banovac A. Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2020 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606
A. Banovac, "Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:982606