prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta

Vrhovac, Dragan
University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Cite this document

Vrhovac, D. (2020). Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac, D. (2020). 'Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Vrhovac D. Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2020 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

D. Vrhovac, "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777

Please login to the repository to save this object to your list.