University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document
Vrhovac, D. (2020). Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
Vrhovac, Dragan. "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
Vrhovac, D. (2020). 'Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
Vrhovac D. Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2020 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777
D. Vrhovac, "Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:053777