University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document
Ilinović, B. (2017). Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
Ilinović, Božica. "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
Ilinović, Božica. "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
Ilinović, B. (2017). 'Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
Ilinović B. Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2017 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
B. Ilinović, "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517