Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Ilinović, B. (2017). Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
Ilinović, Božica. "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
Ilinović, Božica. "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
Ilinović, B. (2017). 'Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
Ilinović B. Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2017 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517
B. Ilinović, "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517