završni rad
Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća

Božica Ilinović (2017)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad...

Ilinović, B. (2017). Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Ilinović, Božica. "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Ilinović, Božica. "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Ilinović, B. (2017). 'Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Ilinović B. Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2017 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

B. Ilinović, "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517