University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin Commercial Business with Entrepreneurship
Cite this document
Stipanović, M. (2024). Važnost istraživanja tržišta za potrebe strateškog odlučivanja (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:215278
Stipanović, Matea. "Važnost istraživanja tržišta za potrebe strateškog odlučivanja." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:215278
Stipanović, Matea. "Važnost istraživanja tržišta za potrebe strateškog odlučivanja." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:215278
Stipanović, M. (2024). 'Važnost istraživanja tržišta za potrebe strateškog odlučivanja', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:215278
Stipanović M. Važnost istraživanja tržišta za potrebe strateškog odlučivanja [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2024 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:215278
M. Stipanović, "Važnost istraživanja tržišta za potrebe strateškog odlučivanja", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:215278