prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji

Biuk, Zrinka
University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Cite this document

Biuk, Z. (2017). Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji (Master's thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Z. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji', Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 26 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk Z. Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji [Master's thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2017 [cited 2024 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Z. Biuk, "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji", Master's thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Please login to the repository to save this object to your list.