prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji

Biuk, Zrinka
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Biuk, Z. (2017). Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji (Specijalistički diplomski stručni). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk, Z. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Biuk Z. Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji [Specijalistički diplomski stručni]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Z. Biuk, "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:029259

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.