@mastersthesis{veleknin:823, author = {{Majstorović, Sanja}}, title = {{Izgradnja organizacijske strukture s osvrtom na organizacijsku kulturu i organizacijske sukobe}}, } @mastersthesis{veleknin:820, author = {{Lazar, Karlo}}, title = {{Odnosi s javnošću u sportu}}, } @mastersthesis{veleknin:889, author = {{Balić, Petra}}, title = {{PR kampanja}}, } @mastersthesis{veleknin:835, author = {{Lipovina, Martina}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u marketingu}}, } @mastersthesis{veleknin:821, author = {{Lipovina, Martina}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u marketingu}}, } @mastersthesis{veleknin:886, author = {{Zelić, Ivana}}, title = {{Žene u medijima}}, } @mastersthesis{veleknin:842, author = {{Matić, Ivan}}, title = {{Ključni elementi organizacijske kulture na primjeru zaštitarske tvrtke Sokol d.o.o.}}, } @mastersthesis{veleknin:843, author = {{Gulam, Mario}}, title = {{Specifičnosti internih mehanizama korporativnog upravljanja u zaštitarskim tvrtkama u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{veleknin:884, author = {{Baković, Tea}}, title = {{Sustavi upravljanja kvalitetom u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{veleknin:880, author = {{Grabić, Jelena}}, title = {{Utjecaj psiholoških faktora na potrošačko ponašanje}}, } @mastersthesis{veleknin:901, author = {{Bajan, Ana}}, title = {{Psihologija učinkovite poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{veleknin:888, author = {{Vučemilović-Vranjić, Petra}}, title = {{Stereotipi i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{veleknin:896, author = {{Čavara, Marin}}, title = {{Upravljanje sukobima}}, } @mastersthesis{veleknin:828, author = {{Perišić, Mirjana}}, title = {{Bankarski sustav}}, } @mastersthesis{veleknin:831, author = {{Grljušić, Marija Dora}}, title = {{Odnosi s javnošću u vjerskim organizacijama}}, } @mastersthesis{veleknin:822, author = {{Radić, Karolina}}, title = {{Poslovna komunikacija putem društvene mreže Instagram}}, } @mastersthesis{veleknin:867, author = {{Pavičić, Ivan}}, title = {{Unutarnja i vanjska komunikacija MUPU}}, } @mastersthesis{veleknin:833, author = {{Pandžić, Stjepan}}, title = {{Neverbalna komunikacija na radnom mjestu}}, } @mastersthesis{veleknin:790, author = {{Hromić, Ana}}, title = {{Poslovna komunikacija u neprofitnim organizacijama}}, } @mastersthesis{veleknin:810, author = {{Ercegovac, Mijo}}, title = {{Eurovalutno tržište - značaj i karakteristike}}, } @mastersthesis{veleknin:771, author = {{Starčević, Jelena}}, title = {{EU fondovi i održivi razvoj}}, } @mastersthesis{veleknin:766, author = {{Mula, Ana}}, title = {{Odnosi s javnošću u javnoj upravi}}, } @mastersthesis{veleknin:782, author = {{Katić, Lorana}}, title = {{Umjetna inteligencija i odnosi s javnošću}}, } @mastersthesis{veleknin:800, author = {{Jović, Ana Marija}}, title = {{Upravljanje kvalitetom u skladištu}}, } @mastersthesis{veleknin:768, author = {{Smoljo, Barbara}}, title = {{Persuazija putem masovnih medija}}, } @mastersthesis{veleknin:874, author = {{Bošnjak, Stjepanka}}, title = {{Influencer marketing}}, } @mastersthesis{veleknin:819, author = {{Alebić, Antonija}}, title = {{Interpersonalna komunikacija na radnom mjestu}}, } @mastersthesis{veleknin:788, author = {{Mujan, Vladimir}}, title = {{Monetarna politika EU}}, } @mastersthesis{veleknin:878, author = {{Jurić-Grgić, Sara}}, title = {{Poslovno komuniciranje: prošlost, sadašnjost i budućnost}}, } @mastersthesis{veleknin:792, author = {{Vrlja, Ivan}}, title = {{Postupak pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{veleknin:876, author = {{Prtenjača, Mate}}, title = {{Zaštita potrošača u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{veleknin:743, author = {{Požar, Katarina}}, title = {{Uloga kriznog komunkacijskog tima u području javne sigurnosti - analiza slučaja COVID-19}}, } @mastersthesis{veleknin:695, author = {{Tošić, Lucija}}, title = {{Metode i tehnike planiranja u projektnom menadžmentu}}, } @mastersthesis{veleknin:696, author = {{Basić, Renata}}, title = {{Državne potpore i pomoći u RH i EU}}, } @mastersthesis{veleknin:752, author = {{Čulina, Marino}}, title = {{Eu fondovi i održivi razvoj}}, } @mastersthesis{veleknin:754, author = {{Kordić, Ksenija}}, title = {{Faktoring kao suvremeno kratkoročno financiranje poslovanja}}, } @mastersthesis{veleknin:676, author = {{Lazar, Karlo}}, title = {{Čimbenici utjecaja na kupnju maslinovog ulja}}, } @mastersthesis{veleknin:680, author = {{Ercegovac, Ivana}}, title = {{Mobbing}}, } @mastersthesis{veleknin:615, author = {{Mula, Ana}}, title = {{Upravljanje krizom - Krizni komunikacijski plan}}, } @mastersthesis{veleknin:658, author = {{Zelić, Karmela}}, title = {{Dioničko društvo}}, } @mastersthesis{veleknin:659, author = {{Delić, Matea}}, title = {{Društvo s ograničenom dgovornošću}}, } @mastersthesis{veleknin:624, author = {{Jukić, Katarina}}, title = {{Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{veleknin:625, author = {{Katić, Lorana}}, title = {{Čimbenici ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{veleknin:656, author = {{Buhić, Martina}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija na primjeru Nacionalonog parka Krka}}, } @mastersthesis{veleknin:618, author = {{Banovac, Antonela}}, title = {{Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije}}, } @mastersthesis{veleknin:667, author = {{Gambiroža, Darko}}, title = {{Stanje i razvojni trendovi hrvatskog osigurateljnog tržišta}}, } @mastersthesis{veleknin:613, author = {{Slugan, Krešimir}}, title = {{Društveni mediji i krizno komuniciranje}}, } @mastersthesis{veleknin:614, author = {{Vrhovac, Dragan}}, title = {{Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta}}, } @phdthesis{efst:4507, author = {{Martić Kuran, Linda}}, title = {{ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE}}, } @mastersthesis{veleknin:595, author = {{Mrđen, Laura}}, title = {{Osnovne poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{veleknin:709, author = {{Bralić, Kristina}}, title = {{Međukulturalna komunikacija u poslovnim pregovorima}}, } @mastersthesis{veleknin:576, author = {{Dujić, Anica}}, title = {{Mogučnosti razvoja selektivnih oblika turizma - područje Šibensko - kninske županije}}, } @mastersthesis{veleknin:577, author = {{Radić, Ivana}}, title = {{Turizam mladih}}, } @mastersthesis{veleknin:594, author = {{Šabić, Ena}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{veleknin:575, author = {{Baković, Ana-Marija}}, title = {{Rodne uloge u području uspješnog vođenja}}, } @mastersthesis{veleknin:163, author = {{Poljak, Dunja}}, title = {{Porezi lokalnih i regionalnih jedinica u Šibensko-kninskoj županiji}}, } @mastersthesis{veleknin:593, author = {{Čuturić, Anamarija}}, title = {{Razvijenost poduzetništva žena u RH}}, } @mastersthesis{veleknin:130, author = {{Narančić, Šime}}, title = {{Uloga i značaj agencije za ruralni razvoj Zadarske županije (AGRRA-E) u poticanju malog i srednjeg poduzetništva u ruralnim krajevima Zadarske županije}}, } @mastersthesis{veleknin:104, author = {{Požar, Katarina}}, title = {{Personalizirana politika komunikacija u izbornim kampanjama}}, } @mastersthesis{veleknin:222, author = {{Dmitrović, Mihaela}}, title = {{Motivi ponašanja potrošača za kupnjom mliječnih proizvoda lokalnih proizvođača na području grada Knina}}, } @mastersthesis{veleknin:215, author = {{Marčić, Matej}}, title = {{Gastronomija kao aspekt u turizmu}}, } @mastersthesis{veleknin:202, author = {{Komarac, Bernardica}}, title = {{Teorija Geštalt psihologije i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{veleknin:176, author = {{Buljat, Ante}}, title = {{Emocionalna inteligencija u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{veleknin:62, author = {{Moković, Tonći}}, title = {{Nautički turizam u Republici Hrvatskoj.}}, } @mastersthesis{veleknin:564, author = {{Vučemilović-Šimunović, Stjepan}}, title = {{INTERNET TRGOVINA I INTERNET MARKETING}}, } @mastersthesis{veleknin:77, author = {{Tucaković, Ivana}}, title = {{KAMP ODMORIŠTE „PERUČA“}}, } @mastersthesis{veleknin:294, author = {{Tucaković, Ivana}}, title = {{Kamp odmorište "Peruča"}}, } @mastersthesis{veleknin:78, author = {{Milovac, Jelena}}, title = {{UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA ZADOVOLJSTVO RADNIM MJESTOM}}, } @mastersthesis{veleknin:495, author = {{Lovrić, Darija}}, title = {{PRIMJENA EMOCIONALNIH I RACIONALNIH APELA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{veleknin:374, author = {{Kelić, Stipo}}, title = {{Proizvodnja i trženje tradicionalnog proizvoda „SIR IZ MJEŠINE“}}, } @mastersthesis{veleknin:375, author = {{Klarić, Ante}}, title = {{UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{veleknin:377, author = {{Paradžik, Dario}}, title = {{UTJECAJ NOGOMETA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{veleknin:354, author = {{Anić Kaliger, Mia}}, title = {{MEĐUKULTURALNO PONAŠANJE POTROŠAČA MEĐUNARODNA PERSPEKTIVA}}, } @mastersthesis{veleknin:359, author = {{Lojić, Tanja}}, title = {{UTJECAJ ZEMLJE PORIJEKLA PROIZVODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, }