Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Plavša, M. (2016). Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116
Plavša, Milana. "Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116
Plavša, Milana. "Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116
Plavša, M. (2016). 'Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116
Plavša M. Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116
M. Plavša, "Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116