prikaz prve stranice dokumenta Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća

Ilinović, Božica
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Ilinović, B. (2017). Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Ilinović, Božica. "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Ilinović, Božica. "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Ilinović, B. (2017). 'Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Ilinović B. Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2017 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

B. Ilinović, "Vrednovanje brenda i kupaca kao nematerijalne imovine poduzeća", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:934517

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.