prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.

Škarica, Tomislav
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Škarica, T. (2011). STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614

Škarica, Tomislav. "STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614

Škarica, Tomislav. "STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614

Škarica, T. (2011). 'STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 28.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614

Škarica T. STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o. [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2011 [pristupljeno 28.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614

T. Škarica, "STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.