Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Škarica, T. (2011). STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o. (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614
Škarica, Tomislav. "STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614
Škarica, Tomislav. "STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614
Škarica, T. (2011). 'STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614
Škarica T. STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o. [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2011 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614
T. Škarica, "STRATEGIJA MARKETINGA HRVATSKIH ŽELJEZNICA d.o.o.", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096614