završni rad
Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača

Milana Plavša (2016)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad...

Plavša, M. (2016). Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116

Plavša, Milana. "Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116

Plavša, Milana. "Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116

Plavša, M. (2016). 'Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116

Plavša M. Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116

M. Plavša, "Utjecaj ambalaže na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:642116