Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Rapo, N. (2016). Upravljanje i pozicioniranje markom - branding (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218
Rapo, Nikolina. "Upravljanje i pozicioniranje markom - branding." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218
Rapo, Nikolina. "Upravljanje i pozicioniranje markom - branding." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218
Rapo, N. (2016). 'Upravljanje i pozicioniranje markom - branding', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218
Rapo N. Upravljanje i pozicioniranje markom - branding [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218
N. Rapo, "Upravljanje i pozicioniranje markom - branding", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218