Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje i pozicioniranje markom - branding

Nikolina Rapo (2016)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad

Rapo, N. (2016). Upravljanje i pozicioniranje markom - branding (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218

Rapo, Nikolina. "Upravljanje i pozicioniranje markom - branding." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218

Rapo, Nikolina. "Upravljanje i pozicioniranje markom - branding." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218

Rapo, N. (2016). 'Upravljanje i pozicioniranje markom - branding', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 17.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218

Rapo N. Upravljanje i pozicioniranje markom - branding [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 17.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218

N. Rapo, "Upravljanje i pozicioniranje markom - branding", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:599218