Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Orlić, A. (2016). Motivi i motivacija potrošača (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:943342
Orlić, Antonela. "Motivi i motivacija potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:943342
Orlić, Antonela. "Motivi i motivacija potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:943342
Orlić, A. (2016). 'Motivi i motivacija potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:943342
Orlić A. Motivi i motivacija potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:943342
A. Orlić, "Motivi i motivacija potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:943342