Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad
Trampa, S. (2017). Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865
Trampa, Stefan. "Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865
Trampa, Stefan. "Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865
Trampa, S. (2017). 'Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865
Trampa S. Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2017 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865
S. Trampa, "Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865