završni rad
Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga

Stefan Trampa (2017)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Citirajte ovaj rad...

Trampa, S. (2017). Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865

Trampa, Stefan. "Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865

Trampa, Stefan. "Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865

Trampa, S. (2017). 'Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865

Trampa S. Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2017 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865

S. Trampa, "Internet kao istrument istraživanja tržišta i marketinga", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:484865