pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn veleknin:823,thesis,"Izgradnja organizacijske strukture s osvrtom na organizacijsku kulturu i organizacijske sukobe","Majstorović, Sanja",,,,,,,, veleknin:820,thesis,"Odnosi s javnošću u sportu","Lazar, Karlo",,,,,,,, veleknin:889,thesis,"PR kampanja","Balić, Petra",,,,,,,, veleknin:835,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u marketingu","Lipovina, Martina",,,,,,,, veleknin:821,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u marketingu","Lipovina, Martina",,,,,,,, veleknin:886,thesis,"Žene u medijima","Zelić, Ivana",,,,,,,, veleknin:842,thesis,"Ključni elementi organizacijske kulture na primjeru zaštitarske tvrtke Sokol d.o.o.","Matić, Ivan",,,,,,,, veleknin:843,thesis,"Specifičnosti internih mehanizama korporativnog upravljanja u zaštitarskim tvrtkama u Hrvatskoj","Gulam, Mario",,,,,,,, veleknin:884,thesis,"Sustavi upravljanja kvalitetom u prehrambenoj industriji","Baković, Tea",,,,,,,, veleknin:880,thesis,"Utjecaj psiholoških faktora na potrošačko ponašanje","Grabić, Jelena",,,,,,,, veleknin:901,thesis,"Psihologija učinkovite poslovne komunikacije","Bajan, Ana",,,,,,,, veleknin:888,thesis,"Stereotipi i ponašanje potrošača","Vučemilović-Vranjić, Petra",,,,,,,, veleknin:896,thesis,"Upravljanje sukobima","Čavara, Marin",,,,,,,, veleknin:828,thesis,"Bankarski sustav","Perišić, Mirjana",,,,,,,, veleknin:831,thesis,"Odnosi s javnošću u vjerskim organizacijama","Grljušić, Marija Dora",,,,,,,, veleknin:822,thesis,"Poslovna komunikacija putem društvene mreže Instagram","Radić, Karolina",,,,,,,, veleknin:867,thesis,"Unutarnja i vanjska komunikacija MUPU","Pavičić, Ivan",,,,,,,, veleknin:833,thesis,"Neverbalna komunikacija na radnom mjestu","Pandžić, Stjepan",,,,,,,, veleknin:790,thesis,"Poslovna komunikacija u neprofitnim organizacijama","Hromić, Ana",,,,,,,, veleknin:810,thesis,"Eurovalutno tržište - značaj i karakteristike","Ercegovac, Mijo",,,,,,,, veleknin:771,thesis,"EU fondovi i održivi razvoj","Starčević, Jelena",,,,,,,, veleknin:766,thesis,"Odnosi s javnošću u javnoj upravi","Mula, Ana",,,,,,,, veleknin:782,thesis,"Umjetna inteligencija i odnosi s javnošću","Katić, Lorana",,,,,,,, veleknin:800,thesis,"Upravljanje kvalitetom u skladištu","Jović, Ana Marija",,,,,,,, veleknin:768,thesis,"Persuazija putem masovnih medija","Smoljo, Barbara",,,,,,,, veleknin:874,thesis,"Influencer marketing","Bošnjak, Stjepanka",,,,,,,, veleknin:819,thesis,"Interpersonalna komunikacija na radnom mjestu","Alebić, Antonija",,,,,,,, veleknin:788,thesis,"Monetarna politika EU","Mujan, Vladimir",,,,,,,, veleknin:878,thesis,"Poslovno komuniciranje: prošlost, sadašnjost i budućnost","Jurić-Grgić, Sara",,,,,,,, veleknin:792,thesis,"Postupak pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji","Vrlja, Ivan",,,,,,,, veleknin:876,thesis,"Zaštita potrošača u Republici Hrvatskoj","Prtenjača, Mate",,,,,,,, veleknin:743,thesis,"Uloga kriznog komunkacijskog tima u području javne sigurnosti - analiza slučaja COVID-19","Požar, Katarina",,,,,,,, veleknin:695,thesis,"Metode i tehnike planiranja u projektnom menadžmentu","Tošić, Lucija",,,,,,,, veleknin:696,thesis,"Državne potpore i pomoći u RH i EU","Basić, Renata",,,,,,,, veleknin:752,thesis,"Eu fondovi i održivi razvoj","Čulina, Marino",,,,,,,, veleknin:754,thesis,"Faktoring kao suvremeno kratkoročno financiranje poslovanja","Kordić, Ksenija",,,,,,,, veleknin:676,thesis,"Čimbenici utjecaja na kupnju maslinovog ulja","Lazar, Karlo",,,,,,,, veleknin:680,thesis,Mobbing,"Ercegovac, Ivana",,,,,,,, veleknin:615,thesis,"Upravljanje krizom - Krizni komunikacijski plan","Mula, Ana",,,,,,,, veleknin:658,thesis,"Dioničko društvo","Zelić, Karmela",,,,,,,, veleknin:659,thesis,"Društvo s ograničenom dgovornošću","Delić, Matea",,,,,,,, veleknin:624,thesis,"Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača","Jukić, Katarina",,,,,,,, veleknin:625,thesis,"Čimbenici ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj","Katić, Lorana",,,,,,,, veleknin:656,thesis,"Integrirana marketinška komunikacija na primjeru Nacionalonog parka Krka","Buhić, Martina",,,,,,,, veleknin:618,thesis,"Krizno komunciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije","Banovac, Antonela",,,,,,,, veleknin:667,thesis,"Stanje i razvojni trendovi hrvatskog osigurateljnog tržišta","Gambiroža, Darko",,,,,,,, veleknin:613,thesis,"Društveni mediji i krizno komuniciranje","Slugan, Krešimir",,,,,,,, veleknin:614,thesis,"Utjecaj kulturnih čimbenika ponašanja potrošača na izbor turističkog odredišta","Vrhovac, Dragan",,,,,,,, efst:4507,dissertation,"ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE","Martić Kuran, Linda",,,,,,,, veleknin:595,thesis,"Osnovne poslovne komunikacije","Mrđen, Laura",,,,,,,, veleknin:709,thesis,"Međukulturalna komunikacija u poslovnim pregovorima","Bralić, Kristina",,,,,,,, veleknin:576,thesis,"Mogučnosti razvoja selektivnih oblika turizma - područje Šibensko - kninske županije","Dujić, Anica",,,,,,,, veleknin:577,thesis,"Turizam mladih","Radić, Ivana",,,,,,,, veleknin:594,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača","Šabić, Ena",,,,,,,, veleknin:575,thesis,"Rodne uloge u području uspješnog vođenja","Baković, Ana-Marija",,,,,,,, veleknin:163,thesis,"Porezi lokalnih i regionalnih jedinica u Šibensko-kninskoj županiji","Poljak, Dunja",,,,,,,, veleknin:593,thesis,"Razvijenost poduzetništva žena u RH","Čuturić, Anamarija",,,,,,,, veleknin:130,thesis,"Uloga i značaj agencije za ruralni razvoj Zadarske županije (AGRRA-E) u poticanju malog i srednjeg poduzetništva u ruralnim krajevima Zadarske županije","Narančić, Šime",,,,,,,, veleknin:104,thesis,"Personalizirana politika komunikacija u izbornim kampanjama","Požar, Katarina",,,,,,,, veleknin:222,thesis,"Motivi ponašanja potrošača za kupnjom mliječnih proizvoda lokalnih proizvođača na području grada Knina","Dmitrović, Mihaela",,,,,,,, veleknin:215,thesis,"Gastronomija kao aspekt u turizmu","Marčić, Matej",,,,,,,, veleknin:202,thesis,"Teorija Geštalt psihologije i ponašanje potrošača","Komarac, Bernardica",,,,,,,, veleknin:176,thesis,"Emocionalna inteligencija u poslovnoj komunikaciji","Buljat, Ante",,,,,,,, veleknin:62,thesis,"Nautički turizam u Republici Hrvatskoj.","Moković, Tonći",,,,,,,, veleknin:564,thesis,"INTERNET TRGOVINA I INTERNET MARKETING","Vučemilović-Šimunović, Stjepan",,,,,,,, veleknin:77,thesis,"KAMP ODMORIŠTE „PERUČA“","Tucaković, Ivana",,,,,,,, veleknin:294,thesis,"Kamp odmorište ""Peruča""","Tucaković, Ivana",,,,,,,, veleknin:78,thesis,"UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA ZADOVOLJSTVO RADNIM MJESTOM","Milovac, Jelena",,,,,,,, veleknin:495,thesis,"PRIMJENA EMOCIONALNIH I RACIONALNIH APELA U OGLAŠAVANJU","Lovrić, Darija",,,,,,,, veleknin:374,thesis,"Proizvodnja i trženje tradicionalnog proizvoda „SIR IZ MJEŠINE“","Kelić, Stipo",,,,,,,, veleknin:375,thesis,"UTJECAJ KRIZNIH SITUACIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Klarić, Ante",,,,,,,, veleknin:377,thesis,"UTJECAJ NOGOMETA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Paradžik, Dario",,,,,,,, veleknin:354,thesis,"MEĐUKULTURALNO PONAŠANJE POTROŠAČA MEĐUNARODNA PERSPEKTIVA","Anić Kaliger, Mia",,,,,,,, veleknin:359,thesis,"UTJECAJ ZEMLJE PORIJEKLA PROIZVODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Lojić, Tanja",,,,,,,,