Čović, D. (2016). Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:666901
Čović, Dajana. "Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:666901
Čović, Dajana. "Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma." Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:666901
Čović, D. (2016). 'Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma', Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, accessed 30 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:666901
Čović D. Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma [Undergraduate thesis]. Knin: Marko Marulic Polytechnic of Knin; 2016 [cited 2023 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:666901
D. Čović, "Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma", Undergraduate thesis, Marko Marulic Polytechnic of Knin, Knin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:666901