prikaz prve stranice dokumenta Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa

Barać, Tomislav
University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin
Commercial Business with Entrepreneurship

Cite this document

Barać, T. (2019). Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Barać, Tomislav. "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Barać, T. (2019). 'Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Barać T. Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2019 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

T. Barać, "Startegija ulaska na međunarodno tržište kao alternativni oblik međunarodnog nastupa", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:057093

Please login to the repository to save this object to your list.